28 maja 2017

Pudełko komunijne

Dziś chciałabym Wam pokazać pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej w formie exploding boxa.
Musżę przyznać, że nie przepadalam za tą formą i zawsze miałam problem z dopasowaniem wieczka, ale kiedy skorzystałam z gotowych baz Goatbox, całe tworzenie okazało sie prawdziwą przyjemnością. 
 Bazy te wykonane są z eleganckiego papieru, w różnych kolorach do wyboru i są rewelacyjnie wycięte i zbigowane. Po złożeniu wszystko idealnie pasuje i świetnie się prezentuje. 
No i są dostępne w sklepie I Kropka, możecie więc za jednym razem zaopatrzyć się w bazy 
i tekturkowe elementy do ich ozdobienia!
Ja wybrałam bazę w kolorze białym i okleiłam papierami z kolekcji Celebration UHK Gallery. 
Ze względu na to, że pudełko miało być przewożone, zrezygnowałam z bogatych, 
odstających ozdób i postawiłam na elegancką prostotę.
Wewnątrz zrobiłam kieszonki na pieniądze i życzenia, 
a całość ozdobiłam tekturkami I Kropka i digi stemplami. 
(źródła: pamiątka, pieśń i kalendarz)
Detale:
Więcej inspiracji znajdziecie na blogu I Kropka. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz